Bondoc și Asociații SCA a asigurat asistența juridică și reprezentarea unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale din România într-o cauză care a privit, în esență, modalitatea de decontare a serviciilor medicale paraclinice efectuate în temeiul unui contract de prestări de servicii medicale.
Cauza a pus în discuție atât aspecte de aplicare și interpretare unor clauze arbitrale alternative ori de funcționare a Comisiei Centrale de Arbitraj, de determinare a începutului termenului de prescripție și a modului de realizare a acordului de voințe ale co-contractanților raportat la prevederile legale specifice acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cât și un probatoriu complex și îndelungat.
Prin soluția recent pronunțată, instanța a validat interpretarea și analiza propusă de Bondoc și Asociații SCA cu privire la aceste probleme de drept, respingând pretențiile instituției co-contractante.
Noul succes al echipei de litigii a Bondoc și Asociații SCA confirmă încă o dată expertiza în gestionarea unor dosare complexe, inclusiv în domenii puternic reglementate.
Echipa care a gestionat această cauza din partea Bondoc și Asociații a fost alcătuită din av. Lucian Bondoc, Partener Coordonator, av. Viorel Nicolae Dinu, Partener, av. Ioana Katona, Partener și av. Anca Radu, Associate în cadrul departamentului de litigii.
Bondoc și Asociații a asistat cu succes unul dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale din România într-un litigiu de valoare mare declanșat ca urmare a unui control CNAS
- Details
- By B. S.
- Hits: 107
Echipa care a gestionat această cauza din partea Bondoc și Asociații a fost alcătuită din av. Lucian Bondoc, Partener Coordonator, av. Viorel Nicolae Dinu, Partener, av. Ioana Katona, Partener și av. Anca Radu, Associate în cadrul departamentului de litigii.
ADR & Conflict Resolution
Băncile şi-au crescut apetitul de negociere, numărul împăcărilor cu consumatorii a crescut cu 85% în cadrul CSALB
Băncile şi-au crescut apetitul de negociere, iar numărul împăcărilor cu consumatorii a crescut cu 85% în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).